Vrácení a reklamace
Zde najdete krok po kroku návod, jak reklamovat zboží nakoupené na našem eshopu:
1. V prvé řadě nám je líto, pokud máte problém se zbožím zakoupeným na našem eshopu. Do nabídky se snažíme zahrnovat jen ty nejkvalitnější produkty a věřte nám, že reklamací máme naprosté minimum. Vlastně spíš skoro žádné! O to víc nás mrzí, že vy jste zrovna ta statistická výjimka :).
2. Dále bychom vás chtěli upozornit, že vzhledem k povaze produktu je možné vrátit nebo reklamovat jen nepoužité zboží, tj. nezapálené svíčky a nepoužité vosky. Děkujeme za pochopení.
3. Pro vytvoření reklamace prosím vyplňte tento formulář.
4. Pokud má dojít k vrácení peněz anebo výměně za nový kus, tak bude potřeba zaslat váš poškozený produkt na naší adresu. Pro zaslání zboží zpátky vám vygenerujeme štítek, který nalepíte na balík a ten odnesete na podací místo Zásilkovny. Jen upozorňujeme, že ne všechny pobočky Zásilkovny jsou zároveň podacím místem (i když většina je). Jejich seznam najdete na oficiálních stránkách Zásilkovny.
Dopravu v rámci vrácení a reklamace našim doporučeným způsobem hradíme za naše zákazníky my. Pokud se však rozhodnete pro jiný způsob zaslání, náklady za přepravu v tomto případě hradí kupující.
5. O průběhu celého procesu vás budeme informovat emailem či telefonicky. V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat. A nebojte se, reklamaci vyřešíme k vaší plné spokojenosti! :)